Friday 19 June 2009

De schuld van omstandigheden


"Mensen geven altijd de schuld van hun omstandigheden voor wat ze zijn.
Ik geloof niet in omstandigheden.
De mensen die er komen in deze wereld zijn de mensen die opstaan
en zoeken naar de omstandigheden die ze willen, en,
als ze deze niet kunnen vinden, maken ze deze. "
- George Bernard Shaw

"Wees vreugdevol altijd; bidt voortdurend;
bedank in alle omstandigheden,
want dit is Gods wil voor u in Christus Jezus. "
1 Tessalonicenzen 5:16-18

"Ik zeg dit niet omdat ik in nood ben,
Ik heb geleerd om tevreden te zijn, ongeacht de omstandigheden. "
Filippenzen 4:11

Heer God leer mij opkijken naar de omstandigheden op de juiste wijze.
Houdt de slechte zaken van mij af.
Maak dat ik ook tevreden kan zijn met de dingen die mij tegemoet komen.
Ik dank u dat ik hier op aarde mag zijn en hoop deelgenoot te mogen worden in Uw Koninkrijk. In Jezus naam, Amen.


No comments:

Post a Comment