Thursday 8 October 2009

God zal mijn schoenen niet binden zonder mij


"Als ik een ding heb geleerd in dit leven,
is het dat God mijn schoenen niet zal binden zonder mij. "
- Doug Boyd

"Ik weet dat God me niet iets zal geven wat ik niet aan kan.
Ik wens alleen dat Hij niet zoveel vertrouwen in me stelt."
- Mother Teresa

"Soms stuurt God het prachtige licht van een regenboog om ons aan zijn aanwezigheid te herinneren. Zodat we onze eigen duisternis vergeten in Zijn grote en genadige belofte om ons nooit alleen te laten."
- Verdell Davis

“Want Gij zijt mijn steun en mijn sterkte, mijn rots en vesting
Leid mij en gids mij daarom om wille van uw Naam,”
Psalm 31:3

"Stel alles in het werk om te leven in vrede met alle mensen en om heilig te zijn;
zonder heiligheid zal niemand de Heer zien. "
Hebreeën 12:14

Mijn Allerhoogste Vader houdt steeds Uw leidende hand boven mijn hoofd.
Zegen, bescherm en gids mij door deze wereld.
In dank loof en prijs ik u mijn God en wil ik anderen U leren kennen.

No comments:

Post a Comment