Tuesday 8 December 2009

Elke keuze die we maken veroorzaakt een rimpelig effect in ons leven


"Elke keuze die we maken veroorzaakt een rimpelig effect in ons leven.

Wanneer dingen ons overkomen, is het de reactie we kiezen
dat het verschil kan maken tussen het verdriet van ons verleden
en de vreugde in onze toekomst. "

- Inspirationline.com

"De situatie moge duidelijk zijn.
Het is tussen licht en duisternis
en iedereen moet zijn of haar keuze maken."
- G. K. Chesterton

"Ik neem altijd genoegen met wat er gebeurd,
want ik weet dat wat God kiest beter is dan wat ik zou kiezen."
- Epictetus


"Daarom, bereidt je geest voor voor actie,
wees nuchter in de geest, vestig je hoop volledig op de genade
welke u wordt gebracht bij de openbaring van Jezus Christus."

1 Peter 1:13

God, ik leg mij in Uw handen,
op U stel ik mijn vertrouwen.
Geef dat ik steeds de juiste keuzes zal maken in mijn leven,
zodat ik mij nooit aan deze zal moeten storen of er om verlegen moet zijn.

Engelse versie / English version > Each choice we make causes a ripple effect in our lives

No comments:

Post a Comment