Thursday 12 March 2009

Wij vinden door te verliezen. We houden vast door te laten gaan.



"Wij vinden door te verliezen. We houden vast door te laten gaan.

We worden iets nieuws door op te houden iets oud te zijn. "
- Frederick Buechner

"En Hij vertelde ze ook een gelijkenis:
"Niemand scheurt een stuk doek van een nieuw kledingstuk en zet het op een oud kledingstuk;
anders zal hij zowel het nieuwe scheuren, en het stuk van het nieuwe zal niet overeenkomen met het oude. "
Lukas 5:36

Ik besef dat de tempel van de Schepper der aarde geen verbond kan aangaan met de afgoden. Laat mij u als de Ware vinden en laat mij de slechte dingen in mijn leven weg doen en laat mij vasthouden aan de juiste waarden. Laat mij een tempel van de levende God zijn. Jehovah, kom onder ons wonen en wees mijn God en allerhoogste Heer.

No comments:

Post a Comment