Wednesday, 14 October 2009

Vrees morgen niet. God is er al


"Vrees morgen niet. God is er al."
- Auteur onbekend

"Maak u geen zorgen om de dag van morgen.
Herinner, die is van God en niet van ons."
- Edward B. Pusey


"Wees tevreden met wat je hebt, want God heeft gezegd,
'Nooit zal ik u achterlaten, nooit zal ik u verlaten. "
Dus zeggen wij met vertrouwen:
'De Heer is mijn helper;

Ik zal niet bang zijn. Wat kan de mens mij doen? "
Hebreeën 13:5-6

"Wees sterk en moedig, vrees niet, wordt ook niet bang voor hen:
want Jehovah, uw God, Hij is het die met u gaat,
Hij zal u niet in de steek laten, noch verlaten. En Jehovah gaat voor u uit,
Hij zal met u zijn, Hij zal u niet tekort schieten, noch u verlaten:
vrees niet,
of wordt niet ontmoedigt."
Deuteronomium 31:6,8

Ik ben blij te vernemen dat U mij niet in de steek zult laten
en steeds bij mij zult blijven, oh Heer.
Op U blijf ik hopen en vertrouwen.
Ondersteun mij en maak mij sterk
en laat mij niet door mensen ondermijnd worden.

Engelse versie / English version > Fear not tomorrow. God is already there